הלוואות מגובות נדל"ן

/הלוואות מגובות נדל"ן

הידעתם כי הבית שבו אתם גרים או הנכס המניב שלכם בישראל מאפשרים לכם לקבל הלוואה בתנאים מועדפים? אצלנו תמצאו הלוואות לטווח קצר ורחוק, המגובות באמצעות נכסים נדלניים. אין זה משנה אם מדובר בבית פרטי, דירה או בניין המשמש למטרות עסק. סכום ההלוואה נקבע בהתאם ליכולת ההחזר שלכם וכן בהתאם לשוויו של הנכס.

מדוע נכון יותר לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

כאשר אתם מעוניינים להמשיך ולהגדיל את העסק שלכם או לרכוש נכסים נוספים, כל אחד מהנכסים יכול להיות משועבד. באמצעות תכנון פיננסי נכון אפשר לבנות פורטפוליו נכסים גדול יותר לאורך זמן, שהתחיל מנכס אחד בודד. הלוואה חוץ בנקאית יכולה לשמש גם כהון עצמי למשכנתה לבנק, כדי לרכוש מבנה בן כמה דירות, בית נוסף או נכסים בחו"ל.

הבנק סרב? אנו נמצאים כאן כדי לעזור

הלוואה חוץ בנקאית המגובה בנדל"ן זוכה בדרך כלל לאישור מהיר יותר ומלווה בייעוץ אישי. מטרתנו, לא רק לשווק את ההלוואה, אלא לוודא שאתם יכולים להחזירה לאורך זמן. אנו עובדים במשך שנים גם עם מסורבי בנקים, לאחר שהגופים הפיננסים בחנו את הכנסתכם ולא העמידו לרשותכם את ההלוואה המבוקשת. לאחר ייעוץ אישי על ידי אחד ממומחי ההלוואות שלנו, תוכלו להגיש בקשה ולקבל תשובה מהירה האם נוכל להעמיד לרשותכם את האשראי הנדרש.

מאמינים בעסק שלכם

ההלוואה מתאימה הן ללווים פרטיים המעוניינים לסגור חובות קודמים לבנק או לגופים אחרים והן לעסקים המעוניינים לגדול. לפעמים פתרונות המימון שמוצעים על ידי הבנקים וכרטיסי האשראי, חונקים את העסק ואינם מאפשרים לו להתפתח כראוי. בדיוק כמוכם, אנו מאמינים שהעסק שלכם יכול לגדול וגאים להיות חלק מההצלחה שלכם.

יחד אתכם אנו מתכננים כיצד תוכלו להחזיר את הכספים ואיזה סכום תצטרכו למטרות קצרות הטווח ולמטרות שלכם עשור מהיום. לאחר מכן, נוכל להמליץ על בסיס ניסיוננו, איזה סכום להשאיר כרזרבה, כדי שתוכלו להחזיר את ההלוואה בקצב שלכם גם בחודשים החלשים בעסק.

גלו עוד היום כיצד גם אתם יכולים להפוך את ארבעת כתלי הבית לסכום מזומן, באישור מהיר שיכול לממן כל מטרה.