הלוואות משכנתא למסורבי בנק

/הלוואות משכנתא למסורבי בנק

רציתם לרכוש נכס אך הבנק סרב לתת לכם משכנתה? אל דאגה. למרבה המזל הבנקים אינם הגוף הבלעדי בישראל לקבלת משכנתאות. אם יכולת ההחזר שלכם סבירה ויש בידכם את ההון העצמי הדרוש או שאתם יכולים להציג בטחונות בדמות נכס אחר, סביר להניח שההלוואה שלכם תאושר. אנו מעניקים פתרונות מתקדמים לקבלת משכנתאות חוץ בנקאיות ומסוגלים גם לסייע בקבלת משכנתה מהבנק באמצעות הלוואה לצורך ההון העצמי.

אל תרוצו לקבל הלוואות מכרטיסי האשראי

מסורבי בנקים רבים מנסים לבדוק את הכיוון של הקטנת סכום ההלוואה באמצעות הלוואות מבני משפחה, כרטיסי אשראי ומקורות דומים. ההלוואות בכרטיסי האשראי הן בדרך כלל בריבית גבוהה משמעותית מהריבית בהלוואה חוץ בנקאית. בעוד בני המשפחה מוכנים פעמים רבות לעזור לכם לקבל הלוואה עם ריבית נמוכה או ללא ריבית, אתם עשויים להציב אותם במצב ביש אם לא תוכלו לעמוד בהחזרים גבוהים.

מוטב לקחת משכנתה לטווח רחוק ולהשתמש בנכסים שלכם כערבון וכך להחזיר סכום נמוך יותר בכל חודש עם ריבית סבירה.

משכנתה מותאמת אישית

אנו מעניקים פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח. אין אצלנו תבנית אחת שמתאימה לכולם. אנו יושבים עמכם ובוחנים לעומק את המטרות הכלכליות שלכם, את יכולת ההחזר של המשפחה וכן את הסכום שאתם מחזירים היום לסילוק הלוואות אחרות. אז נוכל לסייע לכם לזהות מה הסכום שתצטרכו לקבל כהלוואה ואיזה הון עצמי כדאי לתת.

עבור חלק מהלווים מומלץ לקחת הלוואה בגובה של 50% מהנכס ועבור אחרים הלוואה בסדר גודל נמוך יותר. בדרך כלל הבנק יעניק לכם תשובה חיובית או שלילית בבקשת המשכנתה, אך לא יספק הסבר ברור מדוע. אנו נוכל לבדוק עמכם מספר חלופות ולזהות את הסיבה שבעטיה הבנק סרב להעניק את ההלוואה. במידת האפשר נכין עבורכם את המסמכים הדרושים לבקשה נוספת, כאשר אתם מגיעים עם הון עצמי גבוה יותר שיכול לאפשר את קבלת ההלוואה.

זכרו, בתחום המימון יש מגוון רחב של פתרונות יצירתיים. אל תתנו לגופים פיננסיים הנמנעים מסיכון לעמוד בדרככם לנכס הבא. פנו אלינו וגלו את כל האפשרויות העומדות בפניכם לרכישת נכס.