מתן פתרונות משפטיים

/מתן פתרונות משפטיים

כאשר חייב אינו מסוגל לעמוד בהחזרי ההלוואות שלו, לעתים יתבצע הליך של כינוס נכסים. תהליך זה גורם לעצמאיים ובעלי עסקים רבים למצוא את עצמם במצב שבו אינם יכולים לחזור לפעילות והעסק נסגר. קיימים מספר פתרונות משפטיים כדי לנסות ולהציל את העסק וכן להימנע מפגיעה בעסקים פעילים נוספים ובחיים הפיננסיים האישיים.

אצלנו תמצאו מגוון פתרונות משפטיים שיכול להיות שעדיין לא הכרתם. אנו בודקים עבור כל לקוח את הפוטנציאל להחזר ההלוואה ולעיתים מצליחים גם להציל חלק מהנכסים ממכירה במסגרת הכינוס. חשוב לדעת כי כאשר כונס הנכסים מוכר את הסחורה או הנדלן בבעלותכם, מחירם יהיה נמוך בדרך כלל ממחיר השוק. לכן, ההכנסה המתקבלת בחשבון הכונס משיווק הנכסים, עשויה להוות רק חלק קטן מהחוב. אנו יכולים ללוות אתכם בתהליך ולמצוא פתרונות מימון נוספים כדי לצלוח את התקופה הקשה הזו.

מדוע הבנקים לא עושים זאת?

חברות פיננסיות ובנקים נוטים לסייע בדרך כלל רק ללקוחות בעלי יציבות כלכלית גבוהה וכן נכסים נוספים שאינם נכללים בכינוס. למשל, בעלי בית פרטי במקרה שחברה בע"מ פשטה את הרגל. בניגוד אליהם, מרבית לקוחות הבנקים אינם זוכים לעזרה.

חברות המעניקות אשראי חוץ בנקאי, בשונה מגופים בנקאיים, מחפשות כיצד ניתן לעזור וכו'. החברות המעניקות אשראי חוץ בנקאי, מחפשות כיצד ניתן לעזור דווקא בתקופה הקשה שבה המצב הפיננסי אינו מזהיר. אנו מחפשים את כל הדרכים להעניק לכם את הליווי הכלכלי והמשפטי המתאים, בעזרתם של בעלי מקצוע שיסייעו ללקוחות רבים כמוכם.

פתרון אישי התפור במיוחד עבורכם

כל לקוח הוא עולם ומלואו והסיטואציה הכלכלית שבה הוא נמצא שונה לחלוטין משל לקוח אחר. אנו יושבים עמכם בפגישה אישית ומזהים אילו פתרונות אתם צריכים באותו הרגע. מומחינו ידעו לזהות אם קיים פתרון שיכול להיות מוצע על ידי עו"ד, גוף מממן או שניתן למצוא דרך אחרת לצאת מהמצב אליו נקלעתם.

נמצאים כרגע בהליך של כינוס נכסים? נשמח לסייע גם לכם עם מגוון פתרונות משפטיים בהתאמה אישית ולעזור לכם לחזור לפעילות פיננסית תקינה ממש כפי שהייתם לפני שנקלעתם לחובות.